اندیشه های ژرف امام خمینی ره فلسفه عملی فقه و حقوق اسلامی است


تهران – ایرنا – رئیس جمهور در پیامی تصریح کرد: اندیشه‌های ژرف امام خمینی (ره) فلسفه عملی فقه و حقوق اسلامی است این اندیشه‌ها بازتاب مکتب اسلام اصیل است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نخستین همایش بین‌المللی تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)  از دیدگاه حقوقدانان با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت و آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. در این همایش همچنین متن پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور از سوی بهادری جهرمی قرائت شد.


در متن پیام آیت‌الله رئیسی آمده است: اندیشه‌های ژرف امام خمینی (ره) فلسفه عملی فقه و حقوق اسلامی است. این اندیشه‌ها بازتاب مکتب اسلام اصیل است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اخیراً در سالگرد ارتحال امام عزیز فرمودند، برای ما هنوز ابعاد شخصیتی امام راحل شناخته نشده است.


رئیس جمهور افزود: نسل کنونی انقلاب باید نسبت به مبانی اندیشه و اندیشیدن امام (ره) برای اداره بهینه کشور در آینده آگاه شود.


رئیسی بیان کرد: نخستین همایش بین‌المللی تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) از دیدگاه حقوقدانان که به همت عزیزان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برپا شده است حرکت جدید و فرصت خوبی است برای بازشناسی اندیشه‌ها و شخصیت امام (ره) در زمینه حقوق که می تواند الگوی مناسبی برای شناساندن ابعاد شخصیت امام بزرگوار در سایر زمینه‌های تخصصی قرار گیرد علی‌الخصوص برای نسل جوان.


وی خاطرنشان کرد: در پایان ضمن عرض تبریک هفته قوه قضاییه به این عزیزان و همه خدمتگزاران دستگاه قضا، آرزوی سعادت و توفیقات روز افزون برای مهمانان داخلی و خارجی این همایش دارم.





آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40


دیدگاهتان را بنویسید