خروج اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک فیلم اینچه درگاهی پرونده


در مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ۲۴ نفر از اعضا به دلیل رد صلاحیت اینچه درگاهی جلسه را ترک کردند.


به گزارش ایسنا، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در حال برگزاری است‌ اما به این دلیل که زهرا اینچه درگاهی رئیس قبلی فدراسیون تایید صلاحیت نشده بود حدود ۲۴ نفر از اعضا از مجمع خارج شدند. 


هادی خناری نژاد نیز به عنوان هیات مازندران اولین نفر بود که از مجمع خارج شد و گفت: چرا ۲ دقیقه قبل از آغاز مجمع اعلام می‌کنند که چه کسی رد صلاحیت شده است. 


اینچه درگاهی و خناری نژاد اعلام کردند که ۲۴ نفر از اعضا مجمع را ترک کردند و باید دید انتخابات به حدنصاب می‌رسد یا خیر.


محمد پولادگر به عنوان نماینده وزارت ورزش و مهین فرهادی زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع با تاخیر حاضر شدند. اینچه درگاهی به عنوان رییس در مجمع حضور داشت. این بار نیز خبرنگاران را به مجمع راه نداده‌اند.


با این شرایط انتخابات این رشته قرار است با ۲ کاندیدا به نام‌های حبیب نوظهوری و عابد حقدادی قرار است انجام شود. 


همچنین انتخابات براساس اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک که در سال ۹۶ به تصویب فدراسیون جهانی رسیده انجام خواهد شد. در این صورت اعضای رای دهندگان متفاوت خواهد بود. 


اینچه درگاهی: پرونده مالی ندارم که رد صلاحیت شوم


اما زهرا اینچه رئیس سابق فدراسیون که از سوی وزرات ورزش تائید صلاحیتش برای حضور در انتخابات اعلام نشد، پس از ترک مجمع گفت: رد صلاحیتی نبوده بلکه اجازه شرکت در انتخابات را به من ندادند. من پرونده مالی و حتی هیچ پرونده ای در هیچ حوزه ای ندارم که بخواهم رد صلاحیت شوم. قبل از مجمع چیزی در مورد صلاحیت‌ها نگفتند و در مجمع اسم من را روی تخته ننوشتند و وقتی پرسیدم گفتند که تأیید صلاحیت شما هنوز نیامده است. اعضای مجمع هم تهدید شدند که در صورت ترک جلسه به کمیته اخلاق کمیته المپیک و بخش های دیگر معرفی خواهند شد.


او همچنین گفت: اگر زودتر تائید صلاحیت‌ها اعلام می‌شد، فرصت رایزنی داشتیم تا مسئله را حل کنیم که در این شرایط مجمع با خوشی به پایان می‌رسید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرانواع کولر صنعتی سانتریفیوژ و ویژگی‌ها


دیدگاهتان را بنویسید