نماینده ولی فقیه در سپاه ایران با اقتدار و صلابت با دشمنان


تهران- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درپی حادثه حرم رضوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت همانند گذشته با دشمنان دین مبین اسلام و خاندان مطهر اهل‌بیت مبارزه کرده و مایه عزت و آبروی جهان اسلام خواهد بود.


به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز پنجشنبه در بخشی از این پیام با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه جانباز سرافراز اسلام روحانی مخلص و جهادگر جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد اصلانی نوشت: اقدامات سخیف و ناشایست دشمنان خللی بر عزم ، اراده و نیت مجاهدانه‌ی برادران شیعه و سنی وارد نمی‌کند بلکه به حرمت خون‌های بی‌گناه ریخته‌شده، شجره طیبه وحدت بین مسلمانان تقویت خواهد شد.


نماینده ولی فقیه ادامه داد: بار دیگر دست خبیث استکبار جهانی از آستین ایادی پلیدش بیرون آمد و یک مزدور دیگری از گروهک تکفیری با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه بین برادران شیعه و سنی، دست به اقدامی مذبوحانه زد و ساحت مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را با اقدام پلید خود مورد هتک حرمت قرار داد و در این ماه ضیافت الهی، سه تن از روحانیون مجاهد و جهادگر در حاشیه شهر مشهد با زبان روزه مورد تعرض قرار گرفته‌اند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز با قدرت و صلابت همانند گذشته با دشمنان دین مبین اسلام و خاندان مطهر اهل‌بیت مبارزه کرده و مایه عزت و آبروی جهان اسلام خواهد بود.


حجت الاسلام والمسلمین صادقی درپایان از درگاه ذات اقدس ربوی برای آن روحانی شهید طلب مغفرت و علو درجات و برای ۲ عزیز دیگر مجروح این حادثه دل‌خراش صحت و سلامتی عاجل مسالت کرد.


به گزارش ایرنا، یک فرد تکفیری از اتباع بیگانه (سه‌شنبه ۱۶ فروردین) در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی (ع) با چاقو به سه روحانی که از فعالان و ساکنان شهرک شهید رجایی منطقه قلعه در حاشیه شهر مشهد بودند حمله کرد که در جریان این سوء‌قصد حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی به شهادت رسید و حجج‌ اسلام پاکدامن و دارایی مجروح و راهی بیمارستان شدند.


رییس جمهورهم روز گذشته وزارت اطلاعات را مأمور کرد تا با همکاری همه نهادهای مرتبط به سرعت عاملان شهادت روحانی جهادگر مشهدی را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دهند.


وزیر کشور هم امروز در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد که همه ریشه‌های تروریستی و جریاناتی که خط دادند، شناسایی خواهند شد.




 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید