آمریکا و سگ نگهبانش بدانند پاسخ ایران به هر تعرضی آنها را متلاشی


تهران-ایرنا- «هم آمریکا هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند، پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرض و تهدیدی پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد». این هشدار مقام معظم رهبری به رژیم‌های جنگ‌طلب در سال ۹۰ بود.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ۱۹ آبان ۱۳۹۰ در دانشگاه افسری امام علی (ع) بیانات بسیار مهمی درباره موضوع تعرض و تهدید علیه ایران داشتند و فرمودند: «ما اهل تجاوز به هیچ ملتی و هیچ کشوری نیستیم؛ ما هرگز اقدام به جنگ خونین نمیکنیم – ملت ایران این را به اثبات رسانده است – اما ما ملتی هستیم که هرگونه تجاوز را، بلکه هرگونه تهدید را، با استواری و با قدرت کامل پاسخ خواهیم داد. ما ملتی نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهای پوشالیِ مادی که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید میکنیم.


هر کسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ی دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین کند؛ از سوی ملت مقتدر ایران، از سوی نیروهای مسلح؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران. و بدانند؛ هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، هرگونه تجاوزی، بلکه هر گونه تهدیدی، پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.»



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید