امیرسرتیپ رحیم زاده آمادگی نیروهای مسلح برای جنگ های احتمالی


تهران – ایرنا – فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با تأکید بر متفاوت بودن ماهیت حملات امروز با گذشته، گفت: آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده از ضروریات نیروهای مسلح کشور است.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی خود نیاز به آمادگی همه‌جانبه در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه نظامی دارد.


وی افزود: انواع سناریوهای مختلف طراحی، برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش‌دستی در برابر تهدیدات احتمالی، آمادگی همه‌جانبه و کامل داشته باشیم.


فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته‌ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، عنوان کرد: مجموعه نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی باید به‌طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا بخشد.


امیر سرتیپ رحیم‌زاده با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملاً متفاوت و متمایز است، ادامه داد: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده، یکی از ضروریات نیروهای مسلح است.


فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تعامل و ارتباط بسیار خوب نیروهای مسلح را در منطقه شمال غرب کشور ستود و خاطر نشان کرد: آمادگی نیروهای مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور باعث سربلندی نظام و انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.



دیدگاهتان را بنویسید