بهره برداری از ۳۴ پروژه شهرداری بندرانزلی به مناسبت عید مبعث


انزلی – ایرنا – به مناسبت عید مبعث از ۳۴ پروژه شهرداری بندرانزلی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ احداث بازار میوه و تره بار این شهر نیز بر زمین زده شد .


به گزارش ایرنا ، شهرداری بندرانزلی روز سه شنبه طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی علاوه بر افتتاح نمادین ۳۱ پروژه شهری از مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شرق این شهرستان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و فضای ورزشی و پارک میان پشته با سه میلیارد ریال اعتبار بهره برداری کرد. 


همچنین کلنگ احداث بازار میوه و تره بار این شهر نیز با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد. بهره برداری از ۳۴ پروژه شهرداری بندرانزلی به مناسبت عید مبعث       


انزلی در راه رسیدن به توسعه مسیر خطیری در پیش دارد


فرماندار انزلی در آئین بهره برداری از زمین ورزشی پارک میان پشته این شهر ورزش را یکی از موارد رشد و توسعه شهرستان دانست و اظهار داشت: انزلی در راه رسیدن به توسعه مسیر خطیری در پیش دارد اما برنامه ریزی های خود را به گونه ای انجام می دهد تا با وجود این محدودیت‌ها توسعه در مسیر خطی این شهر ادامه دار باشد .


امیر جانبازی افزود : بندرانزلی دومین شهر پرجمعیت استان گیلان است لذا نگاه ما شهرستانی نیست بلکه برنامه‌ریزی‌ها طوری است که محوریت به شهرداری داده شود و این هم افزاریی به رشد و توسعه شهری کمک کند .


وی از کسانی که برای رفاه مردم در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند تقدیر کرد و گفت: باید دست در دست هم شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم .


بهره برداری از ۳۴ پروژه شهرداری بندرانزلی به مناسبت عید مبعث


توجه ویژه شهرداری انزلی به مناطق کم برخوردار خواهد بود


شهردار انزلی نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرداری انزلی توجه ویژه خود را معطوف به مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته خواهد کرد ، افزود : بدنبال آن هستیم تا از نظر رفاهی و مالی مناطق کم برخوردار به رشد و توسعه برسند و برنامه هایی در این زمینه تدوین و آغاز شده است .


مهدی خلیلی ادامه داد : یکی از اقداماتی که در هفته گذشته در دستور کار قرار گرفت و بزودی مردم ثمره آن را خواهند دید پروژه بروزرسانی (اورهال) کارخانه آسفالت شهرداری به عنوان دومین شهر داری دارای کانال کارخانه آسفالت استان است که در فاز اول برای آن بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد .


وی افزود : اولین مرکز معاینه فنی خودرو طالب آباد انزلی نیز پس از ۹ سال پیگیری مورد بهره برداری قرار گرفت ؛ این مرکز در فاز اول برای ۱۰ نفر و در فازهای بعدی برای ۳۵ نفر اشتغال ایجاد می کند و بزودی دومین مرکز نیز در روستای سنگاچین در غرب انزلی گشایش خواهد یافت .


وی بر انجام امور بر اساس طرح های مطالعاتی تاکید کرد و افزود : تا پایان بهار سال ۱۴۰۱ اطلس سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شهری انزلی تدوین خواهد شد و اقدامات بعدی شهرداری انزلی بر اساس این اطلس انجام می شود . در بخش بین المللی نیز درصدد هستیم با سایر نقاط دنیا ارتباط برقرار کرده و به دنبال خواهرخواندگی بندرانزلی با شهرهای جنوا ایتالیا و شهر خرسون اوکراین هستیم .


خلیلی با اشاره به ضرورت توجه به ورزش همگانی تصریح کرد : به همین منظور پنج نقطه از شهر انزلی را برای ایجاد زمین بسکتبال خیابانی در نظر گرفتیم که تقدیم اهالی ورزش این شهرستان می شود .


بهره برداری از ۳۴ پروژه شهرداری بندرانزلی به مناسبت عید مبعث


۴۲ زمین ورزش خیابانی گیلان در انزلی به بهره برداری رسید


رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان نیز اظهار داشت : آخرین سال تیم‌داری بسکتبال استان گیلان به علت محدودیت های مالی در سال ۹۱ بود که به همت پیشکسوتان ، ورزشکاران و ورزش دوستان استان در سال ۹۶ گیلان توانست با نام پرآوازه ملوان در دسته یک کشوری حضور داشته باشد .


محمد رفیعی اضافه کرد : این تیم هر سال با تمام سختی ها در لیگ شرکت کرده و عناوین قهرمانی را برای انزلی و گیلان کسب می کند. هم اکنون نیز به همت بخش خصوصی تیم بانوان انزلی در مسابقات حضور پیدا کرده است .


وی با بیان اینکه تیم داری کاری سخت و دشوار است و با تقدیر از تلاش های صورت گرفته گفت : بسکتبال غیر از ورزش قهرمانی ورزشی همگانی است و امروز افتتاح چهل و دومین زمین بسکتبال خیابانی در سطح استان را در انزلی شاهد هستیم که امیدواریم بتواند نتایج بسیار خوبی را کسب کند.



دیدگاهتان را بنویسید