تجلیل امیرعبداللهیان از مرحوم شیخ الاسلام


تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه در سالروز درگذشت «حسین شیخ الاسلام»، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، یاد و خاطره این دیپلمات باسابقه کشور را گرامی داشت.


به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در این متن تصریح کرد: در آستانه دومین سالگرد عروج برادر عزیزم مهندس حسین شیخ الاسلام یاد و خاطره آن یار و دوست عزیز را گرامی می‌دارم. ‌ 


وی افزود: همه دوستان و همکاران محترم در وزارت امور خارجه همچنان در فراق برادری نجیب و مومن و یاری عزیز و دوستی دلسوز هستند و صداقت، راستی، درستی، پایبندی به شرع و وظیفه شناسی و اهتمام ایشان به منافع و مصالح کشور را در تمامی لحظات عمر شریفش به نیکی به یاد دارند.


امیرعبداللهیان ادامه داد: صدای حق طلبی و عدالت‌خواهی مشفقانه شیخ الاسلام عزیز  در حمایت از مقاومت به خصوص فلسطین و لبنان و غریو فریاد آن دیپلمات پرتلاش و خستگی ناپذیر بر سر اشغالگران و دشمنان امت اسلامی به عنوان دیپلمات انقلابی در یاد و قلب ما همیشه طنین انداز است.  


وی یادآوار شد: امید آن که با استعانت از خدای سبحان رهرو صادقی در مسیر اهداف بلند و نیت‌ مخلصانه آن سرباز مومن ولایت در دستگاه دیپلماسی و در خدمت به مردم بزرگ ایران باشیم.


وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: در ایام‌ فرخنده اعیاد شعبانیه به روح آن عزیز سفر کرده درود می فرستیم و برای ایشان علو درجات و شفاعت حضرت اباعبدالحسین (ع) را مسئلت می‌نماییم.



دیدگاهتان را بنویسید