جشنواره حریم رسالت فرصتی برای انعکاس توانمندی های بانوان است


ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: برگزاری جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در عصر جهاد تبیین که منجربه تولید آثار رسانه‌ای مؤثر و فاخر می‌شود، به نوعی مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن و فرصتی برای معرفی و انعکاس توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های گوناگون است.


زهرا یعقوب‌نژاد امروز با همراهی اشرف جناتی، دبیر جشنواره حریم رسالت و محدثه فردی، مسئول امور بانوان سازمان بسیج رسانه در راستای برگزاری جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» در دیدار با بانوان رسانه‌ای خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان رسانه‌ای استان، اظهار کرد: رسانه‌ها و اصحاب رسانه نقش مهمی در انعکاس درست وقایع دارند و به عبارتی سربازان عرصه جهاد تبیین هستند.


وی با اشاره به محورهای جشنواره حریم رسالت، گفت: نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی، زن و استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از جمله محورهای جشنواره حریم رسالت است.


یعقوب‌نژاد جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت را یکی از اتفاقات مهم و ارزشمند دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری از محورهای این جشنواره است و حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد می‌طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


وی تصریح کرد: بحث جوانی جمعیت علاوه‌بر اقدامات مدیران به فرهنگسازی و کنشگری جمعیت نیاز دارد و در همین راستا در جلسه ستاد جمعیت استان که روز گذشته با حضور استاندار برگزار شد، کارگروه ویژه‌ای برای سقط غیر قانونی جنین تشکیل شد.


وی با اشاره به لزوم جریان‌سازی رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، تأکید کرد: رسانه‌ها با جریان‌سازی رسانه‌ای می‌توانند به جوانی جمعیت و فرزندآوری کمک کنند و با معرفی ماماها و پزشکانی که در حوزه جلوگیری از سقط‌های غیرقانونی موفق بوده‌اند، در این حوزه نقش آفرین باشند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز


دیدگاهتان را بنویسید