حزب موتلفه اسلامی جهاد تبیین ملت را در جنگ شناختی و سایبری


تهران – ایرنا – حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: ملت ما دوباره با قدرتی بیشتر در جنگ سایبری و جنگ شناختی با جهاد تبیین و روشنگری برابر تحریف ها و تحلیل های وارونه به پیروزی درخشان خواهد رسید.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)   نقطه عطفی در تاریخ بشر محسوب می شود. امام خمینی(ره) با مجاهدت ملت توانست جلوی توسعه استکبار به رهبری آمریکا را در جهت براندازی اسلام و نابودی استقلال ایران بگیرد و سلطه کفر و شرک و نفاق را در هم شکند و نظام ستمشاهی را به جمهوری اسلامی تبدیل کند تا انقلاب اسلامی بتواند بشریت را به آموزه های انبیاء و اجرای احکام قرآن دعوت کند.


در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی از همان آغاز با مقابله سخت و نرم دو مکتب الحادی کمونیسم و لیبرالیسم  روبه رو شد ولی با توفیق الهی و رهبری  ولی امر مسلمین و حضور با  صلابت ملت، انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و سلاطین جور در منطقه و جهان سقوط کردند و یک امپراطوری وسیعی که در مشرق با حاکمیت خدا می‌جنگید،   فروپاشید.


 حزب موتلفه اسلامی در این بیانیه تصریح کرد: اصلی‌ترین سر پیروزی انقلاب رهبری داهیانه امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی بود و راز ماندگاری انقلاب رهبری هوشمندانه  حضرت آیت الله خامنه ای پس از رحلت امام (ره) است. امام خامنه‌ای با همان صلابت و قدرتی که در امام سراغ داریم برابر مظالم آمریکا شجاعانه ایستادند و دامنه اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان به گونه‌ای گستراندند که اکنون اصلی‌ترین چالش آمریکا و مستکبران  قدرت اسلام و اقتدار ملت ایران است.


این بیانیه می افزاید: امنیت جمهوری اسلامی امروز به برکت خون شهدا زبان زد ملت‌ها و دولت‌های جهان است. ملت به رهبری امام خامنه ای در سال های پس از رحلت امام برابر شرارت سخت و نرم دشمن ایستاد و نه تنها از استقلال و آزادی صیانت شد بلکه راهبردهای خباثت آمیز آمریکا و صهیونیسم را در منطقه به شکست رساند و توطئه تغییر جغرافیای سیاسی به نفع استکبار و صهیونیسم را نقش بر آب کرد. ایران در مبارزه با تروریسم در جهان قهرمان شد و امپراطوری  زور و ستم و تجاوز داعش را با اراده پولادین مدافعان ‌حرم متلاشی کرد.


در این بیانیه آمده است: پیشرفت و توسعه کشور در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی  زبانزد مراکز علمی و تحقیقاتی جهان است و کتاب تحقیقی” صعود ۴۰ ساله” که مستند به آمار و ارقام و شواهد  مراکز معتبر جهانی است این حقیقت را عریان بیان می کند. ما طی ۴۳ سال گذشته در زیرسازی های ایران پیشرفت مقتدرانه ای داشته ایم. اگر کاستی هایی  هم بوده به دلیل کارشکنی برخی نفوذی‌ها در داخل و تفکر غرب‌گرا بوده و بخشی هم به دلیل  فشار حداکثری آمریکا و کشورهای همدستش در اروپا بوده است.


حزب موتلفه اسلامی در بیانیه خود تصریح کرد: گام اول نظام جمهوری اسلامی در کوشش و جهاد برای زدودن آثار و آسیب و ضربه های استعمار انگلیس و آمریکا در دو قرن گذشته و ساخت زیربنای سازندگی کشور و بازسازی تخریب ها و عواقب  هشت سال جنگ تحمیلی مستکبران و مزدوران آنها با ملت شجاع ایران گذشت. دورانی بسیار سخت بود که با حفظ مردم سالاری و انتخابات آزاد در عین روی کار آمدن سلیقه های غرب گرا و غرب زده و چپ گرا و چپ زده و جریان های فاصله دار با انقلاب و خط امام با فداکاری و مقاومت خط خالص انقلاب اسلامی به رهبری امامین انقلاب، ایران اسلامی را به اقتدار، عزت، استقلال و آزادی مبنایی رساند.


این بیانیه می افزاید: اکنون ایران قدرتی موثر در معادلات جهانی است. مثلث همکاری ایران، روسیه و چین اگر کامل شود معادلات جهانی را تغییر خواهد داد و عزت و قدرت و شکوه مشرق زمین را برقرار خواهد ساخت. از نظر سیاسی، ایران سیاست مستقل اسلامی را در جهان اسلام شکوفا کرده است که در لبنان، یمن و فلسطین ثمرات آن آشکار است. صهیونسیم  و رژیم اشغالگر قدس در نهایت  ذلت و حقارت رو به فروپاشی می رود.


در این بیانیه تاکید شده است: چهره سازی های بشردوستانه فریبکارانه استکبار در سپهر سیاست برای ملت ها آشکار شده و آشکارتر خواهد شد. دشمنان مستکبر در کشورهای خود دچار خشم ملت‌هایشان شده اند که چهره زشت ترامپ و بایدن را طرد می کنند و امید است که نهضت بیداری جهانی، دنیای آینده را به شکلی غیر از قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی بسازد.


این بیانیه می افزاید: دشمنان  اسلام و ایران مستقل و عوامل فریب خورده آنها اکنون در شرایط بحرانی همه‌ جانبه، عصبانی و دیوانه وار جنایات و توطئه‌هایی را افزایش داده و به ویژه در تحریف حقایق و وارونه جلوه دادن واقعیت های سیاه دوران ستمشاهی و در جنگ روانی با سوء استفاده از شبکه‌های مجازی و تبلیغات منفی توسط رسانه‌های حقیقت ستیز مانند بی بی سی، سی ان ان و صداهای استکباری دیگر و شبکه‌های دشمن ساز مانند من و تو می کوشیدند آینده را تیره و تار نشان دهند در حالی که با انتخاب صحیح ملت توطئه های آنها  رو به شکست است.


حزب موتلفه  اسلامی اضافه کرد: در روزهای آینده شاهد افزایش شدید عملیات روانی آمریکا و صهیونیسم  و سایر استعمارگران خواهیم بود که با هوشیاری و بیداری ملت ما به ناکامی می انجامد و ملت ما در گام دوم انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی، جامعه نمونه  و دولت کریمه  و کشوری آباد و عدالت محور همراه شادی های ارزشی را به جهانیان و نسل‌های آینده هدیه خواهد داد. ملت ما دوباره با قدرتی بیشتر در جنگ سایبری و جنگ شناختی با جهاد تبیین و روشنگری برابر تحریف ها و تحلیل های وارونه به پیروزی درخشان خواهد رسید.


این بیانیه می افزاید: مردم قهرمان ما به ویژه نخبگان  و جوانان و بانوان به ویژه فعالان اقتصادی افسران و جهادگران این مرحله خواهند بود و کاستی ها و مشکلات به ویژه گرانی ها را به یاری خداوند و استقامت ملت به شکوفایی و رفاه عدالت محور تبدیل خواهند کرد.
 



دیدگاهتان را بنویسید