دولت سیزدهم برای استفاده از ظرفیت همه جناح های سیاسی عزم جدی


تهران-ایرنا-رییس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور عزم جدی برای استفاده از ظرفیت همه جناح‌های سیاسی دارد، گفت: دو قطبی‌های سیاسی مانع پیشرفت و توسعه کشور است.


حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به پیام نوروزی رئیس جمهور گفت:  رییس جمهور به جای اینکه تقصیر مشکلات را به گردن دولت‌های قبل بیاندازد، همواره تاکید دارند که باید از ظرفیت‌های کشور برای رفع مشکلات استفاده شود.


نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: روسای جمهور قبلی همواره مشکلات را به گردن دولت‌های قبلی می‌انداختند، اما اظهار نظر آقای رئیسی مبنی بر اینکه ما ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود، یک تغییر رویکرد در این زمینه و اقدامی قابل تحسین است.


رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد:  هنوز ۶۰ درصد نیروهای دولت قبل در امور مدیریتی در دولت سیزدهم بر سر کار هستند و این خود گواهی بر این مدعاست که آقای رئیسی سعی دارد تا از همه ظرفیت‌ها و جناح‌ها برای انجام امور استفاده کند.


شهریاری خاطرنشان کرد: امروز قوای سه گانه همسو با هم حرکت می‌کنند و این همسویی و همراهی کسانی را که به دنبال دوقطبی سازی هستند، ناکام می‌کند و اگر رهبر معظم انقلاب نیز به این نکته اشاره می‌کنند تنها در حد یادآوری است و به این معنا نیست که کوتاهی و قصوری از سوی یک قوه صورت گرفته است.


وی افزود: دوقطبی کردن فضای کشور جلوی پیشرفت را می‌گیرد و توانی که باید صرف تولید و پیشبرد امور شود صرف درگیری‌ها و مجادلات سیاسی بی‌حاصل می‌شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید