دولت سیزدهم برای تحقق گام دوم انقلاب به جوانان میدان داد


تهران – ایرنا – نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در راستای تحقق گام دوم انقلاب به دنبال استفاده از ظرفیت‌های جوانان نخبه و انقلابی در مدیریت کشور است.


اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اقدامات دولت سیزدهم برای حضور جوانان در مدیریت کشور و امید بخشی در جامعه گفت: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم به‌گارگیری جوانان متخصص و انقلابی، کارآمد در کشور تاکید دارند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم جوانان در تحقق سیاست‌های آن نقش مهم و ممتاز دارند، دولت سیزدهم هم در راستای تحقق گام دوم انقلاب به دنبال استفاده از ظرفیت های جوانان نخبه و انقلابی کشور است.


نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه هر وقت مسوولیت‌های مهم مدیریتی به جوانان نخبه کشور سپرده ‌شد نتیجه کار مطلوب بوده است، گفت: استفاده از نیروهای با تجربه در کنار نیروی جوان می تواند نقش موثری در توسعه، نشاط و  امید بخشی در جامعه داشته باشد.


عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهد، گفت: داشتن نیروی کار جوان برای هر کشوری یک فرصت و نقطه قوت محسوب می شود، چون جوانان توانایی ایستادگی برابر مشکلات و سختی‌ها را دارند و این ظرفیت می‌تواند کشور را برای رسیدن به پیشرفت کمک کند.


سلیمی خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهوری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان و جوان‌گرایی در بدنه دولت، به کارگیری جوانان دلسوز، انقلابی و کارآمد را برای امروز و آینده کشور سازنده و مفید دانسته است.


وی افزود: باید به جوانان میدان دهیم تا در عرصه عمل استعداد و توان خود را به منصه ظهور برسانند، البته باید جوانان نخبه و آگاه به امور باشند که بتوانند به توسعه کشور کمک کنند نه اینکه صرفا افرادی به دلیل انتساب به افراد و یا جریان های سیاسی عهده دار پست های مهم سیاسی کشور شوند که این اقدام باعث بدبینی جامعه به مسوولان می شود و نمی تواند حامل پیام امید بخشی در جامعه باشد.


نماینده مردم سمیرم با اشاره به جهاد تبیین مورد نظر رهبر انقلاب در امید بخشی به جامعه گفت: لزوم اطلاع رسانی صحیح و خدمات شایسته  دولت به مردم از موضوعاتی است که به امید بخشی در جامعه کمک می کند و بُعد روانی مشکلات موجود را کاهش می دهد و می تواند در بخش های مختلف زندگی  مردم تاثیر مثبت بگذارد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید