رئیس جمهور بر استمرار اقدامات حمایتی دولت برای رفع فقر مطلق تاکید


تهران – ایرنا – آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه کارگروه رفع فقر مطلق بر استمرار اقدامات حمایتی دولت برای رفع فقر مطلق تاکید کرد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، جلسه کارگروه رفع فقر مطلق بعد از ظهر امروز – دوشنبه – به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.


در این جلسه رئیس جمهور با اشاره به اقداماتی که از سوی دولت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ به ویژه ایام نوروز در مورد تامین حداقل نیازهای جامعه هدف انجام شده است، گفت: وجود فقر مطلق بر اساس معنای عرفی آن موجب رنجش خاطر و ایجاد مسوولیت سنگین برای دولتمردان است.


رئیسی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور می‌توان با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ اقداماتی انجام داد که در سال جاری در کشور فقر مطلق وجود نداشته باشد.


در این جلسه تصمیماتی در جهت استمرار اقدامات دولت در زمینه تامین نیازمندی‌های ضروری جامعه هدف اتخاذ و مقرر شد کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به شناسایی و اقدامات حمایتی در خصوص این قبیل افراد انجام دهد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید