سازمان برنامه و بودجه مردمی سازی یارانه ها تصمیم درست و عاقلانه


تهران-ایرنا-سازمان برنامه و بودجه در یادداشتی به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حذف ارز ترجیحی یا مردمی سازی یارانه ها تصمیم درست و عاقلانه بوده است و سازمان برنامه و بودجه آنچه را که قبلا در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب می کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،در ادامه  علی نیکزاد ثمرین در نشست علنی امروز (یکشنبه، 5 تیرماه) مجلس شورای اسلامی علی نیکزاد در توضیح یادداشت معاون امور پارلمانی سازمان برنامه و بودجه، گفت: آقای ابطحی یادداشتی در خصوص گفته های میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به هیات رئیسه ارائه کرد.


وی ادامه داد: در این یادداشت تاکید شد؛ اینکه گفته شده است حذف ارز ترجیحی مصوبه مجلس است درست نیست، حذف ارز ترجیحی یا مردمی سازی یارانه ها تصمیم درست و عاقلانه بوده است و سازمان برنامه و بودجه آنچه را که قبلا در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب می کند.


نایب رئیس مجلس تاکید کرد: آنچه از طرف آقای میرکاظمی گفته شد که مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده است از طرف معاونت امور مجلس سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد و برای خبرنگاری که این موضوع را در فضای مجازی نشر داده تکذیبه ارسال شده است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40


دیدگاهتان را بنویسید