سفیر ایران در چین خطاب به پارالمپین های شرکت کننده در بازی های


تهران- ایرنا- محمد کشاورز زاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین حضور پارالمپین‌های ایرانی حاضر در بازی‌های پارالمپیک پکن ۲۰۲۲ را مایه مباهات ملت ایران دانست.


به گزارش ایرنا، «محمد کشاورززاده»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین عصر امروز با ارسال پیامی ویدئویی خطاب به نمایندگان کشورمان از اینکه به دلیل شرایط پاندمی کرونا و پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه که توسط برگزار کننده وضع شده، قادر به حضور در کنار آنها نیست ابراز تاسف کرد و گفت: به همه شما عزیزان خدا قوت می گویم و خوشحالم که در ایام اعیاد مبارک شعبانیه از این طریق با شما عزیزان در ارتباط هستم.


کشاورز زاده افزود: امیدوارم که تا کنون اقامت خوبی را در دهکده بازی ها تجربه کرده باشید و بیش از هر چیز به شما بابت همت والایی که دارید تبریک عرض می کنم. مسابقات پارالمپیک تبلور روحیه فوق العاده و خستگی ناپذیر شماست.


وی گفت: حضور کاروان ایران در مراسم افتتاحیه این دوره از بازی ها بازخورد بسیار خوبی در فضای رسانه ای چین داشت و مصاحبه‌ها و گفتگوهای انجام شده در این ایام که با ملی پوشان کشورمان انجام شده نیز توجهات زیادی را به خود معطوف کرد.


سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین خاطر نشان کرد: باعث افتخار من بود که به عنوان تنها ایرانی حاضر در مراسم افتتاحیه نظاره گر رژه کاروان کشورمان بودم.


کشاورزاده افزود: بدون شک صحنه های ورزش از زیباترین اتفاقاتی است که در دنیا خلق می شود و ورزش عرصه ای است که اراده، قدرت و اندیشه و استحکام روح و عظمت انسان را به نمایش درمی آورد و شما به زیبایی این مفاهیم را تعبیر و جلوه گر کردید.


وی در پایان گفت: نقش شما قهرمانان در الگوسازی و نشاط و امید جامعه بسیار برجسته هست و شما چراغ راه استقامت و ایستادگی و پیشرفت هستید. بار دیگر از شما و تمامی افرادی که در این اعزام نقش داشتند صمیمانه تشکر می کنم و برای شما آرزوی موفقیت دارم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید