سومین صعود در سومین رویارویی پیکان بازهم برای استقلال خوش رکاب


تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال برای سومین بار در تاریخ جام حذفی با پیکان روبرو شد که بازهم توانست مانند ۲ مرتبه قبلی از سد این تیم گذشته و راهی مرحله بعدی شود.


به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری دیدار ۲ تیم پیکان و استقلال به اتمام رسید و تیم پرطرفدار پایتخت موفق شد با نتیجه یک بر صفر در پایان ۱۲۰ دقیقه از سد حریف سرسخت خود بگذرد.


این چهارمین تقابل ۲ تیم پیکان و استقلال در تاریخ جام حذفی بود که به سومین برد استقلال منجر شد. آبی پوشان تهرانی پیش از پیروزی امروز توانسته بودند خودروسازان را در فصول ۸۲-۸۳ و ۹۹-۱۴۰۰ از دور مسابقات کنار بگذارند.


برد ابتدایی در بازی های فصل ۱۳۸۲-۱۳۸۳ رقم خورد. بازی رفت با برتری یک بر صفر استقلال تمام شد و در دیدار برگشت تساوی بدون گل حاصل شد تا در مجموع استقلال به پیروزی یک بر صفر برسد.


این ۲ تیم دیگر با یکدیگر تقابلی نداشتند تا اینکه فصل قبل دوباره در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت و راهی دور بعدی شد.


حالا یک بار دیگر مصاف با پیکان برای استقلال خوش یمن بود. البته که شاگردان فرهاد مجیدی بازهم نتوانستند حریف خود را در ۹۰ دقیقه شکست دهند.


بعد از بازی فینال دور قبل که به ضربات پنالتی کشیده شد و همچنین دیدار با نود ارومیه در این فصل که به ضیافت پنالتی ها رفت، این سومین بازی متوالی استقلال بود که در جام حذفی در ۹۰ دقیقه به اتمام نرسید. آنها آخرین بار در مرحله نیمه نهایی دور قبلی گل گهر را با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند.



دیدگاهتان را بنویسید