عفاف و حجاب از دغدغه های اصلی جامعه ایمانی است


تهران – ایرنا – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع عفاف و حجاب، یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ایمانی ما است، گفت: باید تلاش کنیم پوشاک را مناسب، ارزان و فراوان در اختیار مردم قرار دهیم.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی یکشنبه شب و همزمان با شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان برای دومین بار با حضور در بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از چند بخش دیگر این رویداد بازدید و در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفت.


در این بازدید که علیرضا معاف معاون قرآن و عترت معاون وزیر و رییس بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کرد ، اسماعیلی بطور چهره به چهره و صمیمانه با غرفه داران و فعالان قرآنی به گفت وگو پرداخت.


عفاف و حجاب از دغدغه‌های اصلی جامعه ایمانی است


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از بخش‌های «عفاف و حجاب» و «نشر مکتوب» در جمع خبرنگاران، با اشاره به جایگاه قرآن و آموزه های این کتاب آسمانی و نقش بی بدیل آن به عنوان چراغ راه هدایت آحاد مردم تاکید کرد : موضوع عفاف و حجاب، یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ایمانی ما است. باید تلاش کنیم پوشاک را مناسب، ارزان و فراوان در اختیار مردم قرار دهیم.


اسماعیلی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی ما این است که بتوانیم این موضوع را حمایت و گسترش دهیم. پوشش عفاف و حجاب، مساله‌ای است که با مسائل دینی و علقه‌های دینی پیوند دارد و ماه مبارک رمضان که بهار معنویت است می‌تواند مردم جامعه را به سمت قرآن و عترت رهنمون سازد.


بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.


این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی و معنوی است.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید