قابلیت های پیج اینستاگرام


پیج های اینستاگرامی دارای فضایی میباشد که شما میتوانید در آن عکس ها و ویدئو های خود را در آن به اشتراک بگذارید ویا این که تصاویر و یا ویدئو های بقیه ی افراد را مشاهده کنید.

شما به راحتی میتوانید در اینستاگرام بدون هیچ هزینه ای کسب و کار خود را راه اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید خوبیه ایجاد کسب و کار در این شبکه ی اجتماعی این است که شما احتیاج به پیدا کردن مشتریان مناسب برای محصولات خود نیستید و بدون هیچگونه هزینه ای میتوانید در محیط اینستاگرام به کسب و کار خود بپردازید.

شمابرای قرارا دادن ویدئو در اینستاگرام زمان محدودی دارید و هر پستی که در صفحه خود قرار میدهید باید زیر یک دقیه باشد و شما میتوانید تنها در 15 ثانیه در هر استوری ویدئو ی خود را به اشتراک بگذارید اما اینستاگرام قابلیت جذاب دیگری نیز دارد که با اآن بیشتر آشنا خواهیم شد.

آی جی تی وی قابلیتی است که به شمان این امکان را میدهد تا بتوانید ویدئو هایی با زمانی بالا را در اینستاگرام آپلود کنید هرچند که این قابلیت برای صفحه هایی که تیک آبی دارند یا به اصطلاح به رسمیت شناخته شده اند مثل سلبریتی ها و یا برند های مطرح کمی قوی تر نیز میباشد اما برای عموم مردم نیز این قابلیت بسیار شگرف انگیز است به طوری که شما میتوانید فیلمی یک ساعته را در اینستاگرام آپلود کنید.

بگذارید کمی راجب ورود اینستاگرام در ایران صحبت کنیم که تحول بزرگی در فضای مجازی کشور بوده و هست به طوری که باعث ایجاد مشاغل زیادی مثل ادمین پیج و … شده و بسیار در ایران محبوب میباشد اما این محبوبیت از کجا شروع شد؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

هنگامی که شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک و یوتویوب فیلتر شد بیشتر ایرانی ها به اپلیکیشنی به نان اینستاگرام رجوع کردند. این شبکه ی اجتماعی آنقدر محبوب شد تا توانست جمعیت قابل توجهی از مردم ایران را در خود جای دهد همچنین اینستاگرام یک بستر کاملاً رایگان و گسترده برای تمامی فعالیت ها که شامل کسب و کارهای اینترنتی، انواع بازار یابی ها، مجموعه ای از آموزش ها و فعالیت های انسان دوستانه و اجتماعی ایجاد کرد.

از سری پشتیبانی ها و امکاناتی که اینستاگرام برای کاربران ایرانی قرار داد پشتیبانی از زبان فارسی به طور کامل است زیرا که این امکان برای همه ی کاربران وجود نداشت که به زبان اینگلیسی مسلط باشند. تنها ایراد و باگی که در اینستاگرام فارسی است بر عکس شدن صفحه میباشد و تمامی آیکون هایی که به سمت چپ صفحه هستند زمانی که اینستاگرام شما فارسی میشود به جهت راست صفحه انتقال داده میشود.

یکی دیگر از قابلیت های خوب اینستاگرام این است که برای تمامی نرم افزار های مالکیتی مانند مایکرسافت و آی اُ اس و نیز اندروید در دسترس میباشد.

از سری افرادی که بیشترین دنبال کنندگان را در اینستاگرام دارند در بین مردها میتوان به کریستیانو رونالدو و در بین زن ها خواننده ی معروف آریانا گرانده اشاره کرد/

از دیگر افرادی که دارای بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام هستند میتوان به کایلی جنر، سلنا گمز، کیم کارداشیان ، دوئین جانسون، بیانسه و مسی اشاره کرد

منبع خبری https://parinacademy.ir/

 


دیدگاهتان را بنویسید