قیمت انواع کارتریج جوهری و لیزری


قیمت انواع کارتریج جوهری و لیزری

کارتریج تونر پرینتر در واقع پودری است که درون کارتریجی قرار می گیرد که چاپگر از آن برای چاپ اسناد استفاده می کند. پودر تونر از مخلوط خشک پلاستیک، کربن، اکسید آهن، مواد پلی استر، مواد سیاه یا رنگ های دیگر ساخته شده است که تصویری کامل بر روی کاغذ ایجاد می کند. در چاپگرهای لیزری دستور چاپ با کارتریج پودر یا تونر و درام به کاغذ منتقل می شود.

کارتریج اصلی ترین قطعه پرینتر است نکته مهم در هنگام خرید چاپگر نوع مواد مصرفی است زیرا اگر کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. اجزای مورد استفاده در چاپگرهای جوهر افشان جوهر و در چاپگرهای لیزری پودر یا تونر نامیده می شوند. به ظرفی که جوهر یا تونر در آن قرار می گیرد کارتریج پرینتر گفته می شود که استوانه ای شکل می باشد .

مواد مصرفی در پرینترها

به مواد مصرفی در چاپگرهای جوهرافشان ، جوهر و در پرینترهای لیزری پودر و یا اصطلاحا تونر می گویند. محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار می گیرد ،کارتریج نامیده می شود.

بسیاری از تازه واردان بازار تجهیزات اداری کارتریج پرینتر را نمی فهمند و می خواهند معنی کلمه کارتریج را بدانند. اگر می خواهیم گرامر از نظر شما کارتریج باشد ، باید بگوییم که کارتریج در انگلیسی همان معنی استوانه یا گلوله را دارد. معنی استفاده شده در چاپگر نسبتاً نزدیک.

کارتریج منبع ذخیره‌سازی جوهر چاپگر یا تونر است  وقتی نوبت به استفاده از چاپگر می رسد  کاربران اغلب کارتریج ها را از جوهر یا تونر تشخیص نمی دهند و به اشتباه معتقدند که کارتریج در حال چاپ است نه مواد باید بدانید که فقط جوهر یا تونر داخل کارتریج چاپ می کند.

یک کارتریج جوهر افشان با مخلوط کردن رنگ های جوهر سیاه و رنگی و سر نازل سوزن روی چاپگر فرایند چاپ را انجام می دهد.

جوهر

در چاپگرهای جوهرافشان، چاپ توسط جوهر و بوسیله هد کارتریج روی کاغذ انجام می شود.

تونر کارتریج

در چاپگرهای لیزری، چاپ روی کاغذ بوسیله پودر و یا همان  تونر و بوسیله درام کارتریج انجام می شود.

شرکت اچ پی گالری پیشرو در عرضه انواع کارتریج های لیزری و جوهر افشان

خرید اینترنتی کارتریج از اچ‌پی گالری

اگر قصد خرید کارتریج برای پرینتر لیزی یا جوهرافشان خود هستید و برای خرید کارتریج نیاز به همراهی دارید. می‌توانید با تماس با شماره ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۸۳ تماس حاصل فرمایید. اچ پی گالری با بیش از ۱۷ سال تجربه در حوزه ماشین های اداری آماده خدمت رسانی به همه هموطنان می‌باشد.

کارتریج پرینتر قطعه اصلی پرینتر برای همه و یا بیشتر ما نامی آشنا است، اما شاید با جزییات تشکیل‌دهنده آن آشنایی کافی نداشته باشیم و ممکن است این عدم آشنایی به اینخاطر باشد که نیازش را در خود حس نکرده‌ایم.

در صورتی که بعد از آشنایی با قطعات تشکیل‌دهنده کارتریج‌ها، به خصوص کارتریج‌های لیزری، ضرورت آن را درک خواهید کرد. از آنجا که به طور روزانه و مرتب، در محل کار و منزل از پرینترهای لیزری استفاده می‌کنیم، با شناخت قطعات پرینتر لیزری، موقع بروز هر گونه مشکل و مساله، اقدامات مورد نیاز را برای حل مساله انجام خواهیم داد.

در  متنی که پیش رو دارید، با جزییات بیشتری از کارتریج لیزری آشنا شده و انواع کارتریج لیزری را خواهید شناخت.

در چاپگر لیزری کاغذ با تونر در داخل کارتریج پرینتر چاپ می شود در چاپگر جوهر افشان هد و جوهر در یک کارتریج قرار دارند و گاهی اوقات این دو از هم جدا هستند. چاپگرهای جوهر افشان چهار رنگ هستند یک کارتریج سه رنگ و در دیگی فقط رنگ مشکی که در یک کارتریج جداگانه است میتواند همگی در یک کارتریج پرینتر قرار بگیرند.

در یک چاپگر لیزری رنگی جوهر در چهار رنگ موجود است  هر کدام در یک کارتریج جداگانه و درنوع غیر رنگی فقط کارتریج مشکی وجود دارد. برای اطلاع از قیمت کارتریج Hp  کلیک کنید.

کارتریج لیزری چیست؟

کارتریج‌ پرینتر ها در دو نوع جوهرافشان و لیزری در بازار هستند. پودری که در کارتریج لیزری مورد استفاده قرار می‌گیرد، تونر نام دارد. گاهی اصطلاح کارتریج تونر لیزری را نیز شنیده‌ایم. بنابراین تونر شناخته شده‌ترین جز کارتریج پرینتر لیزری محسوب می‌شود.

هر کارتریج از قطعاتی چون درام، مگنت، فوم و چیپ تشکیل شده است. پرینترهای لیزری در دو نوع رنگی و سیاه و سفید در بازار یافت می‌شوند و پرینترهای لیزری رنگی، بیشتر برای چاپ عکس و امور گرافیکی استفاده می‌شوند.

عمر کارتریج پرینتر لیزری

عمر کارتریج پرینتر لیزری سیاه و سفید به اندازه چاپ ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کاغذ است و پس از آن تونر دستگاه شما نیاز به شارژ دارد. حتی اگر بهترین کارتریج لیزری را داشته باشید نیز، با یک عمر مفید مواجه هستید.

در این نوع پرینتر، معمولا تونرها چهار رنگ هستند، که هر کدام از آنها در کارتریجی جداگانه قرار گرفته‌‌اند. همچنین در پرینتر تک‌رنگ لیزری نیز، فقط یک رنگ تونر داریم که آن هم مشکی است.

شارژ کارتریج  پرینتر لیزری

برای شارژ کارتریج پرینتر (پر کردن تونر داخل کارتریج)، بهتر است از یک شخص یا مرکزی که در این امر تخصص کافی دارد کمک بگیرید. فقط کافی است تلفن را برداشته و با مشاوران اچ پی گالری تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمت مورد نظرتان را دریافت کنید.

گاهی ممکن است افرادی را بشناسید که آموزش شارژ کارتریج‌های لیزری را دیده باشند و امکان این را داشته باشید که از آنها برای انجام شارژ کارتریج در محل کمک بگیرید؛ اما از آنجا که این روش سلامتی شما را تهدید می‌کند، بهتر است از انجام آن خودداری کرده و با مراجعه حضوری، کارتریج دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

البته ارسال کارتریج بدون حضور شما و توسط پیک هم، گزینه مناسبی برای انجام این کار است، که برای شما زمان می‌خرد.

شارژ کارتریج پرینتر رنگی لیزری

در زمان شارژ کارتریج پرینتر لیزری رنگی، چیپ دستگاه نیز باید تعویض شود، البته کارتریج چاپگر لیزری، نسبت به کارتریج جوهرافشان دفعات بیشتری قابلیت شارژ دارد. هر کارتریج را باید از نظر سلامت بدنه نیز بازرسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.

گاهی این کارتریج‌ها به تعویض قطعه نیاز پیدا می‌کنند؛ که بهتر است هنگام تعمیر کارتریج لیزری رنگی و همین‌طور تعویض آنها، به سلامت دیگر قطعات دستگاه نیز توجه شود، چون بهتر است که هنگام باز شدن دستگاه، بقیه ایرادهایی که امکان رو‌به‌رویی با آنها را دارید نیز برطرف شود.

تا اینجا، به طور کامل با کارتریج لیزری آشنا شدید. در ادامه به معرفی قطعات تشکیل دهنده کارتریج‌های لیزری پرداخته‌ایم که در واقع هر کدام از آنها، وظیفه مشخصی را به عهده دارند.

چاپ عکس و تصویر با درام در کارتریج لیزری

درام قطعه‌ای فلزی است که به صورت غلتک در کارتریج لیزری قرار گرفته است و نقش مهمی در چاپ کاغذ داشته و از کارتریج جدا است. شما می‌توانید این قطعه را به صورت جدا نیز تعویض کنید. جالب است بدانید تصاویر و عکس‌ها توسط درام چاپ می‌شود. در پرینترهای لیزری این درام است که تونر را بر روی کاغذ می‌ریزد تا تصویر مورد نظر برای شما چاپ شود.

نقش چیپست در کارتریج پرینتر لیزری

میزان چاپ کارتریج پرینتر طبق تعداد کاغذ، بر روی چیپست‌ها از قبل تعریف شده است. این قطعه در واقع برای مشخص شدن میزان تونر دستگاه تعبیه شده است، که این میزان با هم ارتباط متقابل دارد. یعنی به هر اندازه کاغذ چاپی که در اختیار دارید، از مقدار تونر چاپگر شما نیز کم می‌شود و در آخر با دیدن پیغامی بر روی دستگاه، به آگاهی شما از زمان تعویض آن کمک می‌شود.

مگنت در کارتریج پرینتر لیزری چه کاربردی دارد؟

شکل این قطعه به صورت میله‌ای استوانه‌ای است که خاصیت مغناطیسی دارد. مگنت از طریق نگه‌داری‌ تونرها، بر روی سطح خود، موجب چاپ کاغذ می‌شود.

هر وقت دیدید کاغذ چاپی شما، از کیفیت مناسب برخوردار نیست و وقتی خطوط کمرنگ بر روی کاغذ ملاحظه کردید، بدانید مگنت کارتریج پرینتر مشکل پیدا کرده است و شما ملزم هستید به دنبال خرید کارتریج چاپگر لیزری باشید و یا اینکه برای شارژ کارتریج‌های لیزری خود اقدام کنید.

در واقع کارتریج‌ها از کیفیت‌های متفاوتی برخوردارند، که با توجه به هزینه‌ای که در رابطه با دریافت خدمات پرینتر خود در نظر گرفته‌اید، می‌توانید دست به انتخاب بهترین گزینه خود بزنید. در ادامه مطلب، تفاوت کارتریج فابریک، با کارتریج‌های لیزری طرح، Grade A، درجه دو و کارتریج لیزری ریفیل را بررسی می‌کنیم.

کارتریج پرینتر لیزری فابریک چیست؟

همیشه بر روی کارتریج‌ پرینتر های اصلی که از آنها به نام کارتریج فابریک هم یاد می‌شود، هولوگرام اتمی چسبانده شده و به هیچ عنوان قابل جدا کردن از بدنه نیست.

شماره سریالی در قسمت پشت کارتریج حک شده که باید با شماره بدنه یکی باشد. اگر کیفیت برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است از این نوع کارتریج استفاده کنید.

کارتریج پرینتر لیزری طرح

کارتریج پرینتر طرح به نوعی از کارتریج می‌گویند که در واقع طرح مدل‌ اصلی است. هولوگرام کارتریج طرح چینی را می‌توانید از بدنه آن جدا کنید، همین‌‌طور شماره سریال با شماره بدنه مطابقت ندارد. این نوع کارتریج‌ها خود به چند دسته تقسیم می‌شوند و با قیمت مناسب‌تری قابل تهیه هستند.

کارتریج پرینتر لیزری Grade A

این نوع کارتریج پرینتر که به کارتریج درجه یک معروف است، درام و چیپست دارد و از قطعات با کیفیتی ساخته شده است. تعداد کاغذهایی که می‌توانید با این نوع کارتریج چاپ کنید، همانند کارتریج لیزری اصل است. این قطعه، چندین بار قابلیت شارژ داشته و هزینه زیادی نیز نباید برای داشتن آن بپردازید.به شما خاطرنشان می‌شویم که قیمت کارتریج‌ پرینترهای لیزری در انواع مختلف، حاصل تنوعی است که کارتریج‌های لیزری دارند.

کارتریج پرینتر لیزری درجه دو

نوع دیگری از کارتریج پرینتر لیزری، که به کارتریج درجه دو معروف است. کاغذهای چاپ شده کمتری نسبت به کارتریج قبلی دارد.البته قطعات آن هم از کیفیت کمتری برخوردار است و با توجه به اینکه قطعات یک کارتریج، تضمین‌کننده میزان عمر یک دستگاه است، شما باید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

کارتریج پرینتر لیزری ریفیل

همچنین کارتریجی پرینتر لیزری به نام کارتریج درجه سه در بازار موجود است که به آن ریفیل هم می‌گویند. که لازم است بدانید آنها قبلا مصرف شده‌اند و وقتی شما برای تهیه و استفاده از آن اقدام کرده‌اید که بدنه آنها را رنگ کرده‌اند و قابلیت چاپ کاغذهای کمتری نیز خواهند داشت. البته ناگفته نماند که خرید آن را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌کنیم.

خرید کارتریج پرینتر لیزری

تا اینجای متن، اطلاعات مورد نیاز از کارتریج پرینتر لیزری و انواع آن را به دست آوردید. در حال حاضر اگر تصمیم به خرید کارتریج لیزری داشته باشید، با تکیه بر دانسته‌های خود، می‌توانید تصمیم درستی بگیرید. شما تا حدودی به تفاوت کیفیت و قیمت کارتریج‌های لیزری اصلی و انواع کارتریج لیزری واقف هستید.

در صورتی که هزینه کمتر مد نظرتان است، توصیه می‌کنیم کارتریج خود را شارژ کرده و یا به ترتیب از کارتریج‌های طرح، کارتریج درجه دو و سه استفاده کنید، که گاهی قابلیت شارژ دوباره را هم دارند. اما در صورتی که هزینه بی‌اهمیت است و کیفیت مهم‌ترین پارامتر برای شما محسوب می‌شود، خرید کارتریج اصلی را در برنامه خود قرار دهید.

قیمت کارتریج HP

با توجه به محصولات متنوع و با کیفیت برند اچ‌پی در صنعت چاپ، کارتریج HP یکی از پر فروش‌ترین کارتریج های موجود در بازار است. در اچ پی گالری می‌توانید بر اساس مدل پرینتر خود لیست قیمت کارتریج HP متناسب با آن را مشاهده و خرید نمایید. برای استعلام، بهترین قیمت کارتریج اچ پی با شماره 88851183-021 تماس بگیرید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی اچ پی، کارتریج های تونر اچ پی دارای یک تراشه حافظه هستند که به عملکرد محصول کمک می کند. همچنین این تراشه، اطلاعات محدودی از پرینتر شما جمع‌آوری و ذخیره‌سازی می‌کند.

برخی از این اطلاعات شامل: تاریخ اولین نصب کارتریج تونر تاریخ آخرین استفاده از کارتریج تونر تعداد صفحات چاپ شده با استفاده از کارتریج تونر حالت های چاپ استفاده شده خطاهای که هنگاه چاپ رخداده است مدل محصول این اطلاعات به شرکت HP در طراحی محصولات آینده کمک می کند تا نیازهای مشتریان رفع کند.

کارتریج HP لیزری بارزترین نکته برای کاربران قبل از خرید پرینتر، نوع کارتریج است، که تا حدودی بر انتخاب دستگاه چاپگر تاثیر می‌گذارد. فاکتورهایی مانند هزینه اولیه، هزینه ثانویه، کیفیت و سرعت چاپ، رنگی یا سیاه و سفید بودن، اندازه و ابعاد دستگاه پرینتر؛ فاکتورهایی هستند که افراد هنگام خرید پرینتر، آنها را معیار قرار می‌دهند. شاید در واقع شما برای خرید کارتریج لیزری هزینه بیشتری را متقبل شوید، اما در واقع، با این کار آینده‌نگری کرده‌اید.

کارتریج منبع رنگدانه های کاغذ چاپی است و دو نوع تونر و جوهر افشان برای کارتریج hp تولید میشود و هر کارتریج از قطعاتی مانند مگنت درام فوم تشکیل می شود و همچنین دارای تراشه دارای تراشه است بعضی از چاپگرها مانند چاپگرهای لیزری هنگام شارژ کارتریج باید تراشه را نیز  تعویض کنند.

کارتریج های چاپگر لیزری ممکن است به طور مکرر قابلیت شارژ دارند یعنی دفعات بیشتری میتوان آنها را شارژ کرد سلامت بدنه نیز مهم است بعضی اوقات این کارتریج ها باید تعویض شوند چاپگرهای سیاه و سفید کارتریج لیزری 1500 و 2000 برگ چاپ می کنند.

خرید و قیمت کارتریج اچ پی

HP یا Hewlett-Packard، یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های حوزه IT و تکنولوژی است و کارتریج‌های اچ پی یکی از محصولات ممتاز آن به شمار می‌آیند. از جمله ویژگی‌های متمایز کارتریج‌های اچ پی، تنوع فراوان در تکنولوژی چاپ است. از کارتریج‌های لیزری با دقت بالا تا کارتریج‌های جوهرافشان با طیف گسترده رنگی، هر یک به تطابق با نیازهای چاپ شما طراحی شده‌اند.

کیفیت بی‌نظیر کارتریج‌های اچ پی اورجینال از جنبه‌هایی همچون عمر مفید طولانی، عملکرد پایدار و کیفیت چاپ مطابق استاندار های جهانی، برجسته است.

عمر کارتریج لیزری hp اچ پی

گاهی ممکن است شما با دیدن هشدار دستگاه برای تمام شدن تونر پرینترهای لیزری اچ پی، مضطرب شوید و فکر کنید دیگر نمی‌توانید بر‌‌گه‌ای چاپ کنید. در صورتی که شما این پیغام را از دستگاه خود دریافت کردید، زیاد نگران نشوید، چون هنوز هم می‌توانید با همان کارتریج، به چاپ اسناد خود ادامه دهید.

چون معمولا چاپگرهای اچ پی، وقتی هنوز 45 درصد دیگر تونر داشته باشند، این هشدار را به شما می‌دهند تا برای خرید کارتریج  و یا شارژ کارتریج HP اقدام کنید. در واقع برای جلوگیری از خطراتی که در ادامه تمام شدن کارتریج ممکن است دستگاه شما را تهدید کند، کمپانی اچ پی، دستگاه‌های خود را به این سیستم مجهز کرده که مراقب کارتریج‌های لیزری خود باشید.

قیمت کارتریج اصل hp اچ پی

کارتریج‌های لیزری اچ‌پی هم، مانند بقیه کارتریج‌ها، به سه نوع اصلی، طرح و شارژی تقسیم می‌شوند. در صورتی که شما کارتریج اصلی را انتخاب کنید، هزینه زیادی باید بپردازید، اما کیفیتی صد در صد تضمین شده خواهید داشت و به همان نسبت نرخ خرابی آن پایین و خیلی کم است.

همین‌طور ظرفیت چاپ عالی است و در کوتاهترین زمان ممکن شما کارتریج خود را تعویض خواهید کرد و حتی شامل گارانتی هم می‌شود.

خصوصیات کارتریج‌های طرح اچ پی

این نوع کارتریج هم کار شما را راه می‌اندازد و در واقع گزینه خیلی بهتری از کارتریج‌های شارژی است. چون به نسبت هزینه، تا حدودی کیفیت تضمین شده پایین‌تر خواهد بود و نرخ خرابی آن کمتر از 5% است. همچنین از آنجا که نو محسوب می‌شود و جوهر و تونر آن تازه است، کیفیت چاپ حدود سه دهم، کمتر از چاپ کارتریج اصلی است.

زمان تحویل هم فوری است، چون قرار است تعویض انجام شود. بنابراین در زمان شما هم صرفه‌جویی می‌شود. البته برخی از آنها قابل شارژ هم هستند که شما قبل از خرید می‌توانید به این قضیه دقت کنید.

شارژ کارتریج‌های HP کار درستی است؟

در صورتی که کیفیت برگه‌های چاپی برای شما دارای اولویت است، خرید کارتریج لیزری جدید، بهترین گزینه است؛ اما در صورتی که نگران هزینه‌ها هستید این قضیه متفاوت است. بنابراین در صورتی که برای کنترل هزینه‌ها، گزینه منتخب شما، شارژ کارتریج است؛ باید این کار را به کسی بسپارید که در این رابطه اطلاعات کافی دارد و در صورتی که مشکل ایجاد شده برای دستگاه شما از طرف شارژ کننده باشد، تضمینی برای کیفیت انجام این کار وجود داشته باشد.

از مواردی که وجود دارد، یکی میزان کیفیت چاپ و دیگری نرخ خرابی بیشتر است، که به نسبت هزینه بسیار کمی که برای شارژ کارتریج پرداخت می‌کنید، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

البته، فراموش نکنید که شارژ کارتریج‌های لیزری اچ پی، وقتی از میزان دفعاتی که باید، بیشتر شود؛ در حال وارد کردن صدمه جدی، به دستگاه خود هستید. چون شارژ هر نوع کارتریج، سقف تعیین شده‌ای دارد و در واقع نکته بسیار مهمی است، که کاربران ملزم هستند همیشه آویزه گوششان کنند.

 راه‌های تشخیص کارتریج اصلی اچ اپی از انواع تقلبی

با توجه به اینکه پرینترها در میان مردم موارد استفاده بیشتری پیدا کرده‌اند، به همان نسبت نیز کارتریج و مواد مصرفی دستگاه‌های چاپگر مورد استقبال قرار گرفته‌‌اند. با وجود این مساله، برخی فروشندگان اقدام به فروش کارتریج های طرح فابریک به عنوان اورجینال می کنند.

در این هنگام شما هزینه‌ای نزدیک به قیمت کالای اصلی و یا گاهی همان اندازه پرداخت می‌کنید، اما خروجی کار دستگاه شما آن چیزی نیست که باید باشد. برای تشخیص کارتریج اصلی اچ پی از تقلبی، سه روش زیر را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

اسکن کد مندرج بر روی بسته‌بندی

همه کارتریج‌های اچ پی، چه لیزری و چه جوهرافشان، دارای یک برچسب امنیتی بر روی بسته‌بندی‌های خود هستند، شما می‌توانید این برچسب را بر روی بسته‌بندی کارتریج پیدا کرده و از طریق برنامه QR code scanner نصب شده بر روی موبایل یا دستگاه بارکدخوان، از اصالت کالای خود مطمئن شوید.

در مرحله دوم شما باید از دوربین دستگاه خود برای اسکن کد QR موجود بر روی برچسب امنیتی کارتریج استفاده کنید. پس از انجام فرآیند اسکن کدQR، شما صفحه تایید اعتبار اچ پی را می‌ببینید.

بازرسی برچسب امنیتی بسته‌بندی

در صورتی که خطوط روی برچسب با هم مطابقت نداشته باشند، یا برچسب به جای اینکه شفاف باشد رنگی باشد و یا اینکه متن روی برچسب به “seal is void”  تغییر کرده باشد. در این سه حالت شما باید به اصل بودن کارتریج اچ پی خریداری شده‌اتان شک کنید.

چک کردن به صورت آنلاین

شما می‌توانید به صورت آنلاین به آدرس hp.com/go/ok مراجعه کنید و مطابق دستورالعملی که آمده است، سریال موجود بر روی برچسب امنیتی را در فیلد مربوطه وارد کنید.

عوامل موثر در قیمت کارتریج HP

در بازار ایران برای خرید کارتریج اچ پی طیف گسترده ای از قیمت های مختلف وجود دارد، قیمت کارتریج بر اساس کیفیت جوهر/تونر و قطعات آن، اصلی یا طرح بودن کارتریج، شرکت سازنده کارتریج، رنگ و ظرفیت کارتریج ممکن است متقاوت باشد.

آیا از جوهر ارزان قیمت در کارتریج های اچ‌پی استفاده کرد؟

بله، می توانید از جوهر غیر از جوهر اصلی اچ پی در چاپگرهای HP استفاده کنید. سعی کنید محافظ HP Cartridge را غیرفعال کنید زیرا این کار به جلوگیری از مسدود شدن چاپگرها کمک می کند. برای این کار در منوی چاپگر، به بخش تنظیمات رفته و آن را غیرفعال کنید. البته سعی کنید برای شارژ کارتریج از جوهر/تونر با کیفیت که شرکت ها معتبر تولید می‌کنند استفاده کنید.

چرا کارتریج های HP گران‌قیمت هستند؟

تحقیق و توسعه اغلب به عنوان دلیل اصلی هزینه بالای تجهیزات جوهر افشان و چاپگرهای لیزری ذکر می شود. طبق گزارش منتشر شده در سایت tonerbuzz شرکت اچ‌پی ادعا می کند که سالانه 1 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه هزینه می کند و بیش از 4000 حق ثبت اختراع را به تنهایی در مورد مواد مصرفی، مانند کارتریج های تونر برای چاپگرهای لیزری و البته کارتریج های جوهرافشان، در اختیار دارد.

بعد ۳ الی ۵ بار شارژ کارتریج نیاز است که کارتریج بصورت کامل تعویض گردد برای خرید کارتریج کانن و داشتن یک خرید مطمئن می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید. کمپانی Canon بر پایه عکاسی و در تکمیل لوازم جانبی این هنر بنا شده است، پرینترهای کانن هم بهترین گزینه برای چاپ متون رنگی و گرافیکی شما هستند. پرینترهای لیزری کانن مجهز به یک محفظه رنگ پودری است، که به آن تونر می‌گویند.

تعداد چاپ‌های کارتریج پرینتر لیزری کانن به میزان قابل توجّهی افزایش یافته است. به همین دلیل، هزینه‌ی هر چاپ به صورت چشم‌گیری کاهش یافته و این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به نوعی، هر خرید از این دستگاه‌ها معادل یک سرمایه‌گذاری در جهت تضمین کیفیت بی‌نظیر چاپ متون و تصاویر شما به حساب می‌آید. استفاده‌ی اصلی از پرینتر سیاه و سفید لیزری کانن، معمولاً برای چاپ فرم‌ها و اسناد اداری به کار می‌رود.

از طرف دیگر، چاپ‌های گرافیکی مانند اشکال، جداول در اسلاید‌های پاورپوینت، بروشورها و حتی کاتالوگ‌های تجاری تبلیغاتی، از طریق پرینترهای رنگی لیزری انجام می‌شود. با توجه به اینکه شما کدام یک از پرینترهای کانن را استفاده کنید، به همان نسبت هم با کارتریج‌های مختلفی سر و کار خواهید داشت.

یکی از بهترین راه را برای کسب اطلاع بیشتر در مورد کارتریج مورد نیاز شما ارتباط تلفنی با کارشناس ما است برای این کار با شماره  021-88851183 تماس بگیرید.

خرید کارتریج‌ رنگی کانن

کارتریج‌های لیزری کانن دارای مخزن‌های جداگانه تونر، در چهار رنگ متفاوت هستند. در صورتی که شما شاهد اختلال در چاپ بودید، باید همه رنگ‌ها را بررسی کنید، اما ممکن است هر چهار تونر شما نیاز به تعویض نداشته باشند و برای اصلاح خروجی چاپ، نیاز به تعویض یکی از تونرها داشته باشید.

یعنی برای شارژ کارتریج لیزری رنگی پرینتر کانن، شما به دلخواه، می‌توانید یکی از تونرها را تعویض کنید. پک کامل تونر در رنگ‌های اصلی شامل آبی (Cyan)، قرمز (Magenta)، زرد (Yellow) و مشکی (Black) است، که در صورت تمایل، می‌توانید پک کامل را تهیه کنید.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که در صورت شارژ یکی از تونرها، کیفیت چاپ شما محدود نخواهد شد.

کارتریج لیزری سیاه و سفید کانن

در کارتریج‌های سیاه و سفید لیزری کانن شما فقط به تونر مشکی نیاز دارید و به محض اینکه کیفیت چاپ شما مختل شود، می‌توانید از روی برگه‌هایی که چاپ می‌کنید این را متوجه شوید. کارتریج هایی که چیپست ۱۰۰ درصد دارند، با تمام شدن تونر، چیپست آن به ۰می‌رسد که نشان دهنده‌ تمام شدن تونر است و با اروری که دستگاه می‌دهد، می‌توانید این را متوجه شوید.

البته ممکن است در زمان شارژ، بسیاری از کارتریج‌هایی که چیپست آن به ۰ رسیده تعویض نشود، که این موضوع در پرینت شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛ اما ممکن است پرینتر شما باز هم ارور دهد.

اگر هنگام پرینت گرفتن، وسط صفحه به صورت عمودی از بالا تا پایین سفید پرینت شود، نکته دیگری است که شارژ کارتریج را به شما یادآور می‌شود. همین‌طور با تمام شدن تونر داخل کارتریج، مخزن ضایعات پر می‌شود و تونر ممکن است در وسط صفحه، قسمت راست و یا قسمت چپ کاغذ، پخش شود.

قیمت کارتریج لیزری کانن

با توجه به اینکه پرینتر شما رنگی یا سیاه و سفید باشد، هزینه‌هایتان متفاوت خواهد بود. همان‌طور که در پاراگراف قبل اشاره کردیم، در صورتی که چیپست هم نیاز به تعویض داشته باشد، شما هنگام شارژ کارتریج لیزری پرینتر کانن، قیمت بیشتری را متقبل می‌شوید، اما در صورتی که چیپست دستگاهتان نیازی به تعویض نداشته باشد، هزینه‌هایتان کاهش پیدا می‌کند.

همین‌طور تعداد تونرهایی که نیاز دارید، یکی دیگر از پارامترهای تعیین کننده قیمت کارتریج است. مثلا در پرینترهای سیاه و سفید، شما فقط یک رنگ داشته و برای شارژ کارتریج، داشتن تونر مشکی کفایت می‌کند.

شارژ کارتریج لیزری کانن

هنگام شارژ کارتریج‌های رنگی و سیاه و سفید کانن رعایت یکسری نکته ضروری است، که به طور مشترک، برای همه پرینترها باید آن را در نظر داشت.

اگر تونر بیش از حد لازم داخل کارتریج ریخته شود، کارتریج شما دچار تونر ریزی شده و بنابراین، قطعات دیگر دستگاه پرینت شما را با مشکل رو به رو می‌کند، پس برای شارژ کارتریج لیزری، بهتر است دقت لازم را داشته باشید و کار خود را به کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص لازم را دارند.

خرید کارتریج لیزری کانن

همه کارتریج‌ها در دو نوع اصلی و طرح در بازار هستند. برای خرید کارتریج لیزری اصلی کانن، توصیه می‌کنیم به مراکزی مراجعه کنید که دارای اعتبار لازم هستند. چون ممکن است هزینه‌ای برابر با کارتریج اورجینال را پرداخت کنید، اما خرید درستی انجام نداده باشید. مشاوران ما در اچ‌پی گالری، آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

راه‌های تشخیص کارتریج‌ اصلی لیزری کانن

لیبلی بر روی سطح خارجی همه کارتریج‌های کانن وجود دارد که به آن لیبل امنیتی گفته می‌شود. این لیبل بر روی سطح خارجی همه کارتریج‌های تونر کانن قابل مشاهده است. همچنین لوگویی برجسته با عنوان کانن، بر روی بدنه کارتریج درج شده است؛ این لوگو بر روی همه کارتریج‌های اصلی کانن موجود است و برجستگی آن با دست قابل حس است.

مورد دیگری که در این زمینه قابل توجه است، کارتریج‌های جوهری کانن هستند. اصل بودن کارتریج‌های کانن را، علاوه بر هولوگرام موجود بر روی محصول، به سادگی می‌توان از روی کیفیت چاپ آن‌ها تشخیص داد. چون هیچ محصول غیراصلی  هیچ وقت خروجی مشابه با کارتریج اصلی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

یکی از ویژگی‌های اصلی هولوگرام‌های موجود بر محصولات کانن، این است که وقتی زیر نور، از زاویه مقابل، به این هولوگرام نگاه کنید، درخششی مانند طلا دارد، اما زمانی که به صورت افقی و از یک زاویه کج، این برچسب را بررسی کنید، رنگ آن مایل به سبز تیره خواهد بود.

جالب است بدانید، هیچ فرد متقلب و کلاهبرداری تاکنون موفق نشده از این هولوگرام، کپی کند. بنابراین شما با تشخیص اینکه هولوگرام اصلی است، می‌توانید از خرید خود مطمئن شوید.

در مورد مشتریان وفادار چه قدر می‌دانید؟ برند سامسونگ، از آن دسته برندهایی است که مشتریان وفادار خود را دارد، آنهایی که نام برند، دلیل اصلی انتخابشان برای خرید است. بنابراین این کمپانی از یک جایی به بعد تصمیم به ساخت پرینترهای اداری و خانگی گرفت. لازم به ذکر است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و توانسته است دستگاه‌های با کیفیتی را وارد بازار کند.

سامسونگ هم مانند سایر برندها، پرینترهای مختلف، با کارایی مناسب را تولید کرده است، که به دو دسته اصلی رنگ و سیاه و سفید تقسیم شده است. پرینترهای لیزری سامسونگ، با توجه به نوع استفاده و قدرت دستگاه، انواع مختلفی از چاپ را در اختیار شما قرار می‌‌دهند.

این موضوع هم به انواع کارتریج سامسونگ برمی‌گردد که شما با توجه به دستگاه پرینتر انتخابی‌تان، باید از کارتریج پرینترهای لیزری سامسونگ، به جمع‌آوری اطلاعات بپردازید.

کارتریج اصلی سامسونگ

از سال ۲۰۰۹ به بعد، سامسونگ از لیبل‌های امنیتی با بارکد دو بعدی برای کارتریج‌های خود استفاده می‌کند. اگر زاویه دید خود نسبت به لیبل سامسونگ را ۶۰ درجه تغییر دهید، رنگ سفید روی لیبل مایل به آبی یا رنگ کبود می‌شود، در حالی که به‌طور همزمان، رنگ نوشته‌ی“Samsung”  از آبی به سمت طلایی متمایل خواهد شد.

اگر متوجه این دو تغییر رنگ همزمان نشدید، یعنی محصول شما تقلبی است. ضمنا دقت کنید که لیبل یک محصول اصل سامسونگ هیچ‌گاه رنگ پریده و صدمه دیده نیست.

قیمت کارتریج لیزری سامسونگ

کارتریج‌های لیزری سامسونگ، به صورت رنگی و سیاه و سفید در بازار وجود دارد. برای تعویض کارتریج پرینترهای لیزری سامسونگ، باید به مدل پرینتر هم دقت کنید. کارتریج پرینترهای لیزری مشکی سامسونگ، عمر بیشتری برای مصرف دارند. با انتخاب کارتریج، شما در حال چیدن مقدمات کیفیت چاپ هستید. 

لازم است بدانید برخلاف قیمت مناسبی که پرینترهای سامسونگ، نسبت به سایر پرینترها دارند. قیمت کارتریج پرینترهای سامسونگ، به نسبت بقیه کارتریج‌ها، ممکن است بالا باشد. بنابراین، شما بایست خرید کارتریج پرینترهای سامسونگ را از مراکز معتبر انجام دهید، تا از قیمتی که پرداخت می‌کنید، مطمئن باشید.

خرید کارتریج پرینترهای سامسونگ

به طبع شما برای خریدهای سازمانی خود، به استعلام قیمت نیاز دارید؛ یا در صورتی که پرینترهای خانگی سامسونگ را استفاده می‌کنید، قبل از هر چیز، به دانستن قیمت کارتریج پرینترهای سامسونگ، نیازمندید. شما از طریق مراجعه به لیست قیمت موجود در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی اچ‌ پی گالری، می‌توانید از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی موجود، با ما در تماس باشید.

چگونه کارتریج سامسونگ را شارژ کنیم؟

لازم است موضوع تعویض و یا شارژ کارتریج سامسونگ را به شما یادآور شویم. شاید شما فکر کنید که شارژ کارتریج در محل، کار سودمندی برای شرکت شما است. اما بهتر است دقت کنید، در صورتی که اطلاعات کاملی از شارژ کارتریج ندارید، بهتر است برای انجام آن اقدام نکنید.

چون در صورتی که افراد غیرفنی به انجام این کار بپردازند، دستگاه شما با آسیب‌هایی رو‌به‌رو می‌شود که ممکن است قابل جبران نباشند. همین‌طور پودر تونر، ماده‌ای سرطان‌زا است و در صورتی که شما قصد شارژ کارتریج در محل را داشته باشید، به سلامت خود آسیب جدی وارد کرده‌اید.

مورد دیگری که در این زمینه وجود دارد، این است که کارتریج پرینتر شما کاملا تمیز نمی‌شود و تونر باقی‌مانده در کارتریج، امکان ورود آسیب به پرینتر را ایجاد می‌کند. در اچ‌پی گالری، همه جوانب در نظر گرفته شده و تشکیلات کاملی برای تمیز کردن کارتریج و شارژ دوباره آن در دسترس کارشناسان قرار دارد که شما می‌توانید با اطمینان خاطر، پرینترهای خود را به ما بسپارید.

خرید کارتریج لیزری BROTHER

برادر یکی از برندهای معتبر و البته گمنام در صنعت چاپ و تکثیر می باشد که در چند سال اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته و توانسته نامی معتبر به جای بگذارد. کارتریج های لیزری مشکی برادر در ظرفیت های چاپ مختلف و حجم تونر مختلف طراحی و ساخته می شوند و مناسب برای پرینترهای برادر است. این کارتریج ها قیمت و کیفیت چاپ مناسبی دارند. برای خرید کارتریج برادر کلیک کنید.

خرید کارتریج لیزری برادر

برای خرید عمده یا تکی کارتریج‌های لیزری برادر می‌توانید از همین وب سایت سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین جهت پرسش سوالات خود یا مشاوره با تلفن داخل همین سایت تماس بگیرید. یا از طریق چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پرینتر‌های سازگار با کاتریج برادر

جهت راحتی بیشتر شما مشتریان عزیز در توضیحات همه پرینترها و کارتریج‌ها، کارتریج و پرینتر سازگار با آن‌ها گفته شده است. در صورتی که کارتریج سازگار با پرینتر خود را نمی‌دانید. از قسمت جستجوی وب‌سایت ابتدا پرینتر خود را پیدا کرده سپس کارتریج‌های سازگار با آن را توضیح دهید.

 


دیدگاهتان را بنویسید