وزیرورزش فدراسیون انجمن های ورزشی یک سازمان تربیت بدنی است



P style=”TEXT-ALIGN: justify”>به گزارش ایرنا، سیدحمیدسجادی روز یکشنبه با حضور در فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: این فدراسیون که لایه‌های مختلف همگانی، تفریحی، قهرمانی و حرفه‌ای، تشکیل شده است خود یک سازمان تربیت بدنی است و قدر این فدراسیون تاثیرگذار در ورزش ایران را به خوبی می‌دانم.


وی افزود: در این فدراسیون توسعه پایدار را شاهد هستیم، رشد و تعمیم فنی در انجمن‌ها و رشته‌های زیر پوشش، کثرت و عظمت کار را مشخص می‌کند و تکلیف می‌دانم که نگاه ویژه‌ای به این مجموعه بزرگ ورزش کشور داشته باشم.


وزیر ورزش و جوانان با رییسان انجمن‌ها گفت و گو کرد و شرایط رشته‌های زیر پوشش را  بررسی و تاکید کرد به رشته های المپیکی بخصوص بیس بال و سافت بال، راگبی و کریکت توجه ویژه‌ای شود و حتی وعده داد که بزودی یک زمین اختصاصی برای این سه رشته مذکور در نظر گرفته شود.


رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم گفت: سجادی یک قهرمان ملی و  مدیری دلسوز  است که درد ورزش را می‌داند و این باعث افتخار ما است.


محمد علیپور می‌گوید: فدراسیون انجمن‌های ورزشی ۱۱ سال پیش توسط وزیر ورزش کنونی تاسیس شد و  بیش از ۲ دهه ۲۰ انجمن، ۷۰ رشته ورزشی و ۲ هزار ۵۰۰ هیات و کمیته را مدیریت می‌کنیم که از این تعداد پنج رشته در المپیک و در مجموع ۱۱ رشته در بازی‌های آسیایی حضور دارند. در این مدت ۶۰۰ مدال رنگارنگ در آوردگاه‌های بین‌المللی کسب کردیم و دارای ۲۵ کرسی بین المللی هستیم.


وی ادامه داد: از طرفی به طور مداوم در حال برگزاری مسابقات کشوری و سراسری و اعزام‌های برون مرزی هستیم و همه اینها بخاطر دور اندیشی وزیر ورزش و تشکیل این مجموعه بزرگ ورزش کشور بود.



دیدگاهتان را بنویسید