وزیر بهداشت خواستار برخورد با ضاربان جراح بیمارستان مریوان شد


سنندج – ایرنا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابزار تاسف از رفتار دور از اخلاق افراد خاطی نسبت به بانوی جراح بیمارستان بوعلی مریوان، خواستار رسیدگی فوری و قانونی دستگاه‌های مسئول در استان کردستان شد.


به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی به دنبال اتفاق ناگوار پزشک جراح بیمارستان بوعلی مریوان، در تماسی تلفنی ضمن دلجویی از وی، اظهار داشت: اقدامات و خدمات موثر و ارزشمند کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان علیرغم موانع و محدودیت‌های موجود، ستودنی و در خور احسان و تکریم است و وزارت بهداشت قدردان زحمات شبانه روزی پزشکان به خصوص در این شرایط سخت خواهد بود.


وی با بیان اینکه وزارت بهداشت قطعا حامی پزشکان است و از حقوق آنها دفاع می کند، تاکید کرد: با افراد ضارب و خاطی باید به صورت جدی و قانونی برخورد شود.


وزیر بهداشت با بیان اینکه رفتار دور از اخلاق افراد خاطی نسبت به این بانوی جراح کردستانی موجب تاسف فراوان شد، اضافه کرد: اینگونه رفتار ناجوانمردانه نباید خدشه‌ای درتلاش‌ صادقانه همکاران در استان کردستان ایجاد کند و انتظار می‌رود دستگاه‌های مسوول در استان با فوریت اقدامات قانونی بایسته را انجام دهند.


هفته گذشته همراهان یک بیمار بدحال که منجر به فوت شده بود، به داخل بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بو علی مریوان در استان کردستان هجوم برده و دکتر میترا آسوده پزشک جراح این استان را مورد ضرب و شتم و اهانت قرار داده و برخی تجهیزات بیمارستان را تخریب کردند ولی با این حال پزشک جراح از خانواده متوفی شکایت نکرده است.


فرماندار مریوان نیز با حضور در بیمارستان بوعلی از این پزشک دلجویی کرده بود.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید