وزیر کشور از محل اجرای پروژه تله کابین گرگان دیدن کرد


گرگان – ایرنا – احمد وحیدی وزیر کشور عصر جمعه با حضور در منطقه جنگلی ناهارخوران گرگان از محل احداث پروژه تله کابین این شهر دیدن کرد و از نزدیک در جریان محل جانمایی پروژه قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عفت همدم معاون عمرانی استاندار و محمد رضا سبطی شهردار گرگان توضیحاتی را در خصوص چگونگی اجرای این پروژه  ارائه دادند.


 به گزارش ایرنا  مجوز اجرای طرح  تله کابین در منطقه ناهارخوران گرگان به سبب نامه صادره از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی ابطال شد.


مدیرکل دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری  هم در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت : در صورتی که محل احداث پروژه کمتر از پنج هکتار باشد تمام مجوزها برقرار است و هیچ مشکلی برای احداث تله کابین وجود ندارد .


حجت الاسلام مجید رضا فولادی افزود: در صورتی‌که مساحت پروژه بیشتر از پنج هکتار باشد در جلسه هفته آینده با حضور مدیران شهری و محیط زیست بررسی و برای آن تصمیم گیری می شود .


احداث پروژه تله کابین ناهارخوران گرگان با ساخت سه ایستگاه و به طول سه هزار و ۱۰۰ متر با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه های ترسیم شده برای گرگان است.


گرگان با ۳۵۰ هزار نفر دومین شهر پرجمعیت شمال کشور است که با وجود برخورداری از بسیاری از خدمات شهری و زیر ساخت های ارتباطی، با مشکلات و تنگناهای متعددی همچون کمبود فضای سبز، ترافیک شهری،دست فروشی، کودکان کار و سد معبر و حاشیه نشینی دست به گریبان است.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.


دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.


آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.



دیدگاهتان را بنویسید