گواردیولا باز هم مقابل یونایتد دبل کرد منچستر به رنگ آبی درآمد


تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری برابر منچستریونایتد جایگاهش را در صدر جدول لیگ جزیره مستحکم‌تر کرد.


به گزارش ایرنا، در حساس ترین هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه، تیم فوتبال منچسترسیتی صدرنشین در دیداری خانگی در ورزشگاه اتحاد به مصاف یونایتد رفت که این دیدار در نهایت با برد چهار بر یک سیتیزن‌ها خاتمه یافت.


این در حالی بود سیتی برای بیشتر کردن اختلافش با لیورپول و مستحکم کردن جایگاهش در صدر جدول به سه امتیاز این جدال خانگی نیاز مبرم داشت. از طرفی شیاطین سرخ هم برای اینکه از جمع مدعیان عقب نمانند به امتیازات این جدال نیاز داشتند.


شیاطین سرخ در بازی رفت هم در اولترافورد با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف شده بودند و به نوعی این دیدار جنبه انتقامی هم برای شاگردان رالف رنگنیک داشت. سیتیزن‌ها هم تحت هدایت پپ گواردیولا، دنبال تکرار دبل خود در یک فصل مقابل شیاطین سرخ بودند چرا که برای اولین بار در فصل ۲۰۱۸ -۲۰۱۹ موفق شده بودند در یک فصل مقابل همشهری خود در دیدار رفت و برگشت به برتری برسند.


گواردیولا باز هم‌مقابل یونایتد دبل کرد/ منچستر به رنگ آبی درآمد


رونالدو فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در این جدال حساس غایب بود. رافائل واران دیگر غایب مطرح شیاطین سرخ بود.


با این حال ابتدا سیتیزن‌ها بودند که با ضربه کوین دی‌بروینه کاپیتان خود دروازه میهمان را باز کردند اما جیدون سانچو در دقیقه ۲۲ بازی را به تساوی کشاند.


این برتری تنها پنج دقیقه تداوم داشت و دی‌بروینه باز هم برای تیم گواردیولا گلزنی کرد.


در دقیقه ۶۸ اینبار دی‌بروینه پاس گل داد تا ریاض محرز گلزنی کند اما این پایان کار نبود تا در دقیقه ۹۳ محرز برای دومین بار اینبار روی پاس کوندوگان گلزنی‌کرد تا بدین ترتیب شاگردان کواردیولا در این جدال به برتری برسند.


با این نتیجه منچسترسیتی ۶۹ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم تر کرد و اختلافش را با تیم دوم جدول یعنی لیورپول با یک بازی بیشتر به ۶ امتیاز رساند.


منچستریونایتد  هم با ۴۷ امتیاز و یک پله سقوط به رده پنجم جدول سقوط کرد.


ترکیب منچسترسیتی:


ادرسون، استونز، لاپپورت، کایل واکر، ژائو کانسلو، رودریگو، کوین دیبرونه، برناردو سیلوا، ریاض محرز، جک گریلیش، فیل فودن.


ترکیب منچستریونایتد:


دیوید دخیا، هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، الکس تِیِس، آرون ون بیساکا، فرد، پل پوگبا، النگا، اسکات مک تومینای، جیدون سانچو، برونو فرناندس


تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستر در دیداری خانگی نتوانست از تیم بحران زده واتفورد انتقام بگیرد.



دیدگاهتان را بنویسید