یورش مس رفسنجان به بالای جدول با برتری قاطع برابر پدیده


تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد با برتری برابر پدیده در دیداری خارج از خانه گام بلندی برای حضور در بین تیم‌های مدعی بردارد.


به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال مس رفسنجان که در نیم فصل اول توانست امتیازات خوبی جمع آوری کند، از ساعت ۱۵ امروز(شنبه) در ورزشگاه ثامن شهر مشهد با قضاوت امیر سامان سلطانی به مصاف پدیده رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک در این جدال به برتری رسیده و گام محکمی برای حضور بین مدعیان لیگ برتر بردارد.


پدیده که تنها تیم بدون برد نیم فصل اول بود، قصد داشت تا با توجه به بازیکنانی که جذب کرده بتواند در نیم فصل دوم چهره متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد و به همین خاطر روی امتیازات این دیدار خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده بود.


مس رفسنجان نیز در صدد بود تا بتواند با کسب امتیازات این دیدار به سه تیم بالای جدول نزدیک شود.


با این حال شاگردان محمد ربیعی ابتدا در دقیقه ۲۱ با ضربه سر گادوین منشا دروازه حریف را باز کردند. در دقیقه ۵۸ نوبت سید مهدی حسینی هافبک خوش تکنیک مسی‌ها بود تا گلزنی کند. او پس از اینکه در زمین خود صاحب توپ شد پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن با ضربه‌ای دقیق از فاصله ۳۰ متری برای بار دوم دروازه پدیده را باز کرد تا یکی از گل های زیبای لیگ امسال را در مشهد شاهد باشیم.


در دقیقه ۶۶ هم مجید نصیری روی یک ارسال از روی نقطه کرنر با ضربه سر دروازه میلاد فرهانی را باز کرد تا سند برتری شاگردان ربیعی در این دیدار امضا شود.


در حالی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود، رحمان جعفری روی اشتباه عجیب نوشی صوفیانی دروازه بان مس گلزنی کرد تا تیم میزبان هم طعم گلزنی در این دیدار را چشیده باشد.


با این برد شاگردان محمد ربیعی ۲۹ امتیازی شدند و پشت سر استقلال، پرسپولیس و سپاهان در رده چهارم جدول قرار گرفتند. پدیده نیز همچنان با ۵ امتیاز (۱۲ باخت و پنج تساوی) در قعر جدول باقی ماند.


ترکیب پدیده:


میلاد فراهانی، محمد رضازاده، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، مسعود کاظمین، معراج پورتقی، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، محمدرضا فلاحیان و رحمان جعفری


ترکیب مس رفسنجان:


داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، حسن جعفری، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی، گادوین منشا



دیدگاهتان را بنویسید