۹روستای سخت گذر در بویراحمد گازدار شدند


یاسوج – ایرنا – سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ روستای دهستان تنگ سرخ شهرستان بویراحمد که کوستانی و سخت گذر هستند با یک هزار و ۷۶ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۴۰۰ نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.


به گزارش ایرنا، رحیم بهادر عصر جمعه در آیین بهره برداری از طرح گاز رسانی به دهستان تنگ سرخ بویراحمد اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای این طرح افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال بوده است ضمن اینکه در اجرای این طرح ۴۸ کیلومتر خط انتقال از نوع پلی‌اتیلن و فلزی بکار رفته است.


سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار خط انتقال گاز روستاهای اسلام آباد، اله‌آباد، پاسگاه تنگ‌سرخ، تنگ خشک، تنگ مشکان، چشمه پهن، گنجگون اولیا و سفلی انجام شده و در صورت مساعد بودن هوا و همکاری مردم و بنیاد مسکن کار علمک گذاری منازل بزودی آغاز خواهد شد.


نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا هم در این آیین گفت: خوشحالم در اوج تحریم ها، بیماری کرونا، کسری بودجه و محدودیت ها کار خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفته است.


مهدی روشنفکر نمونه خدمت به مردم را گاز رسانی به دهستان تنگ سرخ عنوان کرد و افزود: سد تنگ سرخ نیز یکی از پروژه های مهم کهگیلویه و بویراحمد است که در تملک اراضی مردم منطقه کمک کاری هایی شده و مطالباتی هم دارند که امیداریم این مشکل زودتر رفع شود.


وی افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفت ۲۳۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافت که می تواند در روند پیشرفت سد تاثیر مهمی داشته باشد.


دهستان تنگ سرخ از توابع شهرتان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد است که به علت کوستانی و سخت گذر بودن از نعمت گاز طبیعی محروم بود.



دیدگاهتان را بنویسید