آغاز طرح اکرام ایتام برای ۱۷ هزار یتیم و فرزندان محسنین در کرمانشاه


ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اجرای طرح اکرام ایتام در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.


رضا طاهری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح اکرام ایتام همزمان با ماه مبارک رمضان گفت: این طرح هرساله در این ایام مبارک اجرا شده و برنامه های «حامی یابی» به شکل گسترده‌تری انجام می شود.


وی افزود: در حال حاضر ۵۱۰۰ فرزند یتیم و ۱۲ هزار فرزند محسنین مشمول این طرح هستند و در ایام ماه مبارک رمضان جذب حامی برای حمایت از این کودکان و نوجوانان انجام می گیرد.


به گفته طاهری، در حال حاضر ۳۷ هزار و ۵۰۰ حامی، حمایت از این کودکان را برعهده دارند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه های مختلف حامی یابی در ماه مبارک رمضان، گفت: در شب های ماه مبارک رمضان پایگاه های حامی یابی در تمام مساجد برقرار است و تلاش می شود حامیان بیشتری برای ایتام و فرزندان محسنین جذب کرد.


طاهری گفت: علاوه بر این، از طریق برنامه های تلویزیونی شبکه زاگرس هم افراد خیر می‌توانند با ارسال پیامک به شماره اعلام شده در این برنامه ها ثبت نام کرده و کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان با آنها تماس می گیرند.


این مسئول گفت: جدای از اینها تمام افراد می‌توانند با ارسال عدد ۱۲ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ اعلام آمادگی کرده و کارشناسان ما با آنها تماس می گیرند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی


دیدگاهتان را بنویسید