کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ باکیفیت و حساسی قهرمان شدیم


تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: لیگ با کیفیت و حساسی داشتیم و خدا را شکر توانستیم زودتر از پایان لیگ قهرمان شویم.


به گزارش ایرنا، «علی اصغر حسن زاده» جمعه شب در جشن قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم و با توجه به اینکه شرایط لیگ امسال خیلی جذاب و باکیفیت بود و پنج تیم تا هفته های پایانی شانس قهرمانی داشتند، شرایط کار دشوار بود. 


وی ادامه داد: ما هفته به هفته پیش رفته و توانسته بودیم امتیازات لازم را برای قهرمانی به دست آوریم. خداراشکر بعد از دو، سه سال ناکامی موفق شدیم دوهفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم.


کاپیتان ملی پوش گیتی پسند در خصوص عملکرد خوبش در این فصل بیان کرد: فوتسال یک ورزش تیمی است و همه‌ی اعضای باشگاه با یکدیگر همکاری کردند تا به این عنوان دست پیدا کنیم.


حسن زاده در مورد حضور گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا گفت: امیدوارم نماینده‌ خوبی برای ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا باشیم چرا که این رقابت ها حساسیت های خاص خودش را دارد و تیم ها با قدرت در آن حاضر می شوند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند یا نه، گفت: باید پیش برویم و تیم خوبی ببندیم. دو، سه سال است که جام باشگاه‌ها برگزار نشده و امسال همه‌ تیم‌ها با انگیزه‌ی بیشتری پا به این مسابقات می‌گذارند.


تیم گیتی پسند اصفهان امروز پس از پیروزی برابر چیپس کامل مشهد جشن قهرمانی را در اصفهان برپا کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40


دیدگاهتان را بنویسید